A NEGYEDIK - Dante pokla
A hét főbűn valóban bűn, vagy csak olyan jellemhibák összesége, amelyek mindannyiunkban benne vannak, amelyeket el kell fogadnunk, és együtt kell tudnunk élni velük?
A hét főbűn valóban bűn, vagy csak olyan jellemhibák összesége, amelyek mindannyiunkban benne vannak, amelyeket el kell fogadnunk, és együtt kell tudnunk élni velük?
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: november 26. vasárnap, 20:00
GARAI – HEGYMEGI – PEER: A Negyedik
Dante pokla
“Legyen költő, szatócs, paraszt, király:
kezdetben kishibás áru az ember,
apró hibák egy nagy mosolygó almán,
a hét jellemhiba: hét barna folt.
Hisz csak az angyalok hibátlanok –
nagy kár, hogy elrontotta ősapánk!
Ahol összeütődtek ősanyánkkal,
talán ott indult el a rothadás.”
(Peer Krisztián)
A hét főbűn valóban bűn, vagy csak olyan jellemhibák összesége, amelyek mindannyiunkban benne vannak, amelyeket el kell fogadnunk, és együtt kell tudnunk élni velük?
A Narratíva bemutatója a bűnösség fogalmával, az elszigetelődéssel, önmagunk megértésével és elfogadásával, a tökéletességre való kényszeres törekvés kérdésével foglalkozik. Nádasdy Ádám fordításában Dante Isteni színjátéka és Peer Krisztián verses szövegei mellett a példány megírásakor számos forrást, így dokumentum- és más vendégszövegeket is használtak az alkotók – ezzel újragondolva és -értelmezve a bűn-büntetés-áldozat hármas egységét.
Szereplők: Bánki Gergely, Barna Lilla, Hajduk Károly, Kárpáti Pál, Pető Kata, Radnay Csilla, Rohonyi Barnabás
Operatőr: Vincze Alina
Dramaturg: Garai Judit
Díszlet: Fekete Anna
Jelmez: Kálmán Eszter
Zene: Tarr Bernadett
Fény, Video: Jankó Mátyás
Rendezőasszisztens: Beke Anna
Konzulens: Kovács D. Dániel, Pass Andrea, Szenteczki Zita
Művészeti titkár: Szinai Eszter
Produkciós munkatárs: Csató Kata, Kulcsár Viktória
Rendező: Hegymegi Máté
Hogyan is lehetne jobban elmesélni egy ember életét, mint a szerelmei történetén keresztül? Erre, és saját boldog-boldogtalan pillanatainkra, éveinkre gondolunk, miközben Daru történetével ismerkedünk.
Önironikus este, élveboncolás szóközökkel, szerepjátékokkal a valóság elfogadásáért. Az ember erotikus megtestesülése és tárgyiasulása. Nyilvános body shaming.
A Ki ölte meg az apámat egy intim történet, mégis a politikai környezet és a társadalmi felelősség kérdése áll a középpontban. Az előadás arra tesz kísérletet, hogy ötvözze a bábszínházat a kortárs tánccal, a szövegkórust a politikai kiáltvánnyal és az alkotók személyes vallomásaival.
Ez az az előadás, amiben szembe merünk nézni az anyaság nehézségeivel, mert itt az idő, hogy merjünk őszintén beszélni, hogy…
Medea és Iászon, két fiukkal Korinthosz falai előtt várnak. A fal előtt, ami mögött talán egy nap számukra is lehet…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!